Followers

Wednesday 20 February 2013

Silent.....

Assalamualaikum...

Alhamdulillah masih merasa nikmat hidup di muka bumi ALLAH SWT sehingga ke hari ni... hai korg2 yg pernah terbaca blog saya ni..sebelum ni saya ada post pasal kawan2...ermmm xde mood lg nak smbumg cerita tu...biar dulu lah ye.

kali ni cume nak bg hint sikit pasal status saya...haaaa status apekah itu..tetttt, bkn nak kawin ke hape ye...cuma something happen to me...just nak bgtahu saya lebih byk diamkan diri sikit bt masa ni..kat mana di mana saya biarlah saya diamkan dulu...kalo kamu2 ada dtg rumah ma saya...saya masih disini..tp...tp.... entah lah...

sebelum ape2 perkara lain berlaku lg pada saya..sbelum sempat @ x saya beritahu kamu2...saya nak minta maaf dulu lah ye .. ape ni...?paham ke? entah..men type je nih...jgn lah fikir yg bukan2 ye...biarkan lah ianya jd tanda tanya dulu..bkn sengaja mahu jd perahsia..cuma kdg2 sesuatu perkara peribadi tu xsesuai untuk kita share dengan semua org...

kalau lah saya mampu bt...saya nakkkkkkkkkkk sgt pergi jauh2 n menyendiri tanpa sesiapa tahu pun kat mana saya....tapi ape yg ALLAH SWT kerjakan utk umatNya adalah yg terbaik lebih2 lg saya insan yg bertuah apabila terpilih untuk sentiasa berada disisi ma ayah saya...Syukur Alhamdulillah atas KurniaanMu YaALLAH....

semua orang sentiasa ingin mencari ketenangan....begitu jugak saya..~~skemanya ayat mlm ni..hihihi., xperlu pergi jauh2 pun kita tetap boleh mendapat ketenangan abadi sebab kita kena tahu yg ALLAH SWT tu sentiasa ada dengan kita...In Shaa ALLAH..

macam biasalah...xmahu melalut yg bukan2 lg.....Salam seribu kekurangan kelemahan diri ini bt semua..yg baik datangnya dr ALLAH SWT...ampun maaf dr saya utk setiap kekurangan, kesilapan, & kelemahan diri saya ni....~~emo lah pulak...hadoiiii lah aila..sedih pulak.



alone is better.....

I'm still finding out who my true self...

berdoalah....





~~ailaungu~~
sekian....


No comments:

Post a Comment