Followers

Friday 25 January 2013

sakit hati....



sekarang mmg tengah sakit hati..kalau kat FB mmg ada update pasal xcident dgn lembu n kerbau..Alhamdulillah kami semua selamat, tp sakit hati yang kali ni bkn sebab tu..

sebenarnya byk benda berlaku utk seminggu 2 nih...kena facing dgn mcm2 hal..saya tension sgt2..YA ALLAH kuatkan lah hamba mu ini... last week ada terima phone call... n kena jwb soalan yg xsepatutnya org itu tanya pada saya... agak geram jugak, kenapa semua mesti mesti nak saya yg bersuara....geramnya, bukan ape, kdg2 pihak sana kena lah paksa jugak insan yg terlibat tu, smp bila nak biarkan pendam je..yg menanggungnya saya.... saya jrg rasa geram n nak marah kat pihak sebelah sana sbbnya mereka2 sebenarnya xsepatutnya terlibat sama..apekan daya terpaksa jugak..!

mmg saya geram... bila fikirkan balik sape yg cari masalah so say to myself "AILA tanggung lah sendiri" cinta tu buta...tu je mampu komen. ape2 pun perasaan geram ni xberpanjangan, mgkin mmg patut org tu bertanya, sekurang2 nya saya tahu pihak sana sdg persoal kan hal ni, semoga fikiran mereka xfikir yg negatif, saya dah penat utk semua tu....

betul lah cakap org..kadang2 kita terpaksa korbankan perasaan sendiri semata2 nak jaga hati semua pihak..hati kita siapa tahu.. Hanya pada ALLAH SWT yg mampu saya mengadu supaya hati ni lebih tenang, kalau diberikan peluang untuk undurkan masa sekali pun saya xmahu pun ape yg berlaku ni utk tarik balik sebabnya saya sedang cari HIKMAH disetiap ape yg berlaku.... kerana saya mencari REDHA mu ya ALLAH....

layan perasaan sakit hati ni smp bila pun xhabis...ape yg penting tenangkan hati dgn fikirkan perkara yang baik..doakan yg terbaik bt insan tu, moga ada jalan penyelesaian untuk masalah ni....

ubati sakit hati.....

~~ailaungu~~
sekian....



No comments:

Post a Comment